Monday, January 17, 2011

Ape muke gua ni mmg muke mintak blanje ke?

Gua hari ni masuk opis. Slalu gua kat site. Kat opis gua ade satu restoran melayu baek punye. Tapi yg keje situ sume mamat-mamat dari India. Tp India belah mane xtau la plak gua.


Gua kalau blk opis mmg makan pagi, tghari kat situ punye. Takde port lain. So gua dah knl sgt lah dorg ni. Kastemer kat situ pun kebanyakan mmg dah familiar sgt. Muke-muke same je gua tgk. Bosan. Gua pikir dorg pun berpikiran mcm gua. Tapi xtau la kalau-kalau dorg xbosan tgk muke gua. Gua kan sweet. Haha!


Yg gua xpuas hati, bila gua mkn sikit je mamat-mamat India sini mesti bg gua lauk, roti, ayam tambah. Byk pulak tu. Gua dah byk kali tolak. Gua bukan xde duit nak mkn. Bukan kedekut. Tp mmg tank gua ni kecik. Perut gua bukan boleh sumbat byk.


Pastu bile gua dok mkn sorg-sorg, mesti ade ntah dari mane muncul opismet gua. Gua saje nak mkn sorg-sorg. Usha awek sorg-sorg. Awek pun bleh usha gua sorg-sorg. Tapi ade je lu org muncul. Dah tu pulak siap byrkan utk gua. Serba salah gua tau!

No comments: