Wednesday, January 12, 2011

Gua suka bau awek gua

Gua dah agak lama ikut blog brader ni. Siyesli gua xsuke dia. Tapi gua suke entri-entri dia. Entri yg ni mengingatkan gua pada ape yg berlaku dlm idup gua.


Pertama kali gua jumpe awek gua, gua dah berkenan dgn bau perfume dia. Gua xpnh terbau bau yg same mcm awek gua ni sebelum gua jumpe dia. Hati gua cair. Mata gua ni mcm berkaca-kaca je pandang dia. Gua dah suke sgt. Baru bau. Belum rasa lg tu. Gua nekad gua nak pompuan ni.


Satu hari gua jumpe dia. Gua perasan xde bau tu. Bau lain pulak. Gua tanye dia apsal ari ni bau lain. Dia ckp saje tukar perfume. Idung aku ni biar pun bulu terkeluar-keluar, tp sensitip beb. Gua tau kalau awek gua ade bau ke, xde bau ke, tukar bau ke. Gua tau. Lu org pun jgn nak buat main ngn gua. Klu skali gua dah cam bau kentut lu, baik lu jaga-jaga jgn sampai kentut dkt gua.


Gua marah dia. Gua trs trg ngn dia yg gua suka bau yg dulu. Bau yg gua knl dia, yg buat gua slalu teringatkan dia. Kali ni mata dia pulak yg berkaca-kaca. Tau pulak nak tacing. Sejak tu dia xpnh tukar perfume lg.


Gua bukan ape. Gua dah biasa dgn bau tu. Dah jd mcm satu identiti. Something yg gua selalu kenang psl dia. Jumpe gua je, mesti kena ade bau tu. Klu terlupe, gua paksa jgk suruh ade kan. Haha!






Gua suka bau awek gua.

No comments: