Friday, January 7, 2011

Lelaki susah meluahkan perasaan

Gua seorang lelaki. Gua harap lu org xtertanye-tanye psl jantina gua.


Sbg lelaki, gua ade ego yg sgt besar. Gua susah nak berkongsi rahsia. Gua susah nak mengaku salah. Gua susah nak meluahkan perasaan. Gua susah nak mintak tolong org. Gua susah nak ucap terima kasih. Ini gua. Gua xtau lu org laki-laki punye ego macamane.




Gua nak cite pasal sorg member gua. Dia pun ade blog. Dlm blog dia dok hentam org kerajaan, hentam pelakon sana, hentam kompeni sini, hentam hentam hentam je kejenye. Tapi ramai jgk yg follow. Tak phm gua.




Gua pnh tnye dia kenapa dlm blog lu dok hentam-hentam org je. Dia ckp org lain ade blog, gua pun nak ade blog juga. Tapi org lain cite psl diri sendiri, dia xnak. Takde keje la nak cite pasal diri sendiri, cite mlm ni mkn ape, besok mkn ape. Ntahapehape katanya. Awek-awek je bt blog cite mende-mende tu sume. Katanya lagi. Gua terasa beb. Blog gua dok cite psl gua je pun. Padahal gua bukan awek. Gua rilek. Gua iyekan aje.


Prinsip gua lain. Kat sini gua rasa xde sape knl gua. Gua jadikan blog ni sbg tempat gua luahkan ape gua rasa. Lu org xkan dpt dgr gua bebel-bebel maki-maki org secara live kat luar sana. Gua xpuas hati, gua marah, gua sedih, gua pendamkan je. Malas nak gaduh-gaduh. Gua pun xkan nak nangis dpn lu org kalau gua sedih. Jatuh la saham gua. Gua kan ego.

1 comment:

A.I said...

hiii brader! pheww.

newayy, tadik i just make a mistake by tegor a brader kat loyat, then after read your entry i was like........ pasti brader tuh dendam kesumat dengan gua! haha.

ohhh, back to my ayuness!

laki mmg payah ekspress feeling sebab tuh aku pon payah nak paham laki nih cemana... haihh kdg2 smp nangis for just ynderstand a very simple things, seryes sakit hati,,, huahhh!