Thursday, January 6, 2011

Pembukaan

Hari ni secara rasminya gua bukak blog baru. Lu org nak tau gua sape? Blog gua yg dulu nama ape? Pandai-pandai la lu org. Yg gua bleh bgtau, blog gua yg dulu xde sangkut paut dgn blog ni. Ni blog sempena tahun baru, sempena jiwa gua yg tetibe kusut ptg td.




Lu org boleh panggil gua brader kusut. Pasal ape nama gua kusut, pasal ape blog ni nama blog kusut, tu gua malas nak jawab. Besok-besok klu tetibe gua rasa bahagia, gua pun nak buat blog bahagia. Lu org tunggu je la.




Kat sini lu org jgn harap nak tgk gambar awek cantik-cantik. Jgn berangan nak donlod 3gp, movie ke, lagu mp3 ke. Gua xde masa nak sediakan utk lu org. Kalau nak jgk, lu org boleh pegi blog lame gua. Eh eh mane lu org tau kan. Ok lu org pegi terjah blog hanis zalikha ke, blog cikepal ke, blog chedet ke, blog serius ke.. pape je la. Selain blog gua.




Lagi satu. Gua xreti nak selindung-selindung, tapis-tapis. Ape gua rasa nak ckp, gua ckp. Lu org nak terasa, lu org punye psl. Lu org xpuashati nak gaduh ngan gua, set time ngn tempat. Anytime anywhere.. klu sng gua dtg. Haha!




Sekian ucapan alu-aluan dari gua selaku admin blog kusut. Jika ade ape-ape cadangan, luahan xpuas hati ke, lu org boleh repot kat balai polis. Gua malas nak handel. Bai!

10 comments:

JANE said...

lu sape?

cmne nk ckp lu hensem,
xde pn muka lu tempek sini

gamba atuk lu ade ah

Brader K said...

gua pun xtau mane lu jumpe gamba atuk gua

yg ade tu gamba bapak gua di usia gua. boleh ambik gamba tu sbg rujukan lu

JANE said...

lu tu dh macam atuk dh..

lu ni misteri nusantara betul ah.

panda kecek kelate dop? kahkahkaff

Brader K said...

misteri??gua bese2 je deh..

kecek kelate dop panda. kecek england buleh la sikik sikik. hakhak

JANE said...

kusut ah mung! hhahaa

nawok la. mesti sek2 kelate make budu jugop neh..

Brader K said...

haha siyes dop panda kecek kelate. meme org pata timur tp buke sek2 make budu. gua sek2 ike patin nuu..

JANE said...

ganung ko weh?

Brader K said...

dok aih. pahang mari. hehe

JANE said...

pah reti kecek kelate uhh?

*ngatuk weh. tdo dulu deh. bye nite

Brader K said...

sikik2 tu bulih la.nk kecek banyok dop bulih.kuca nt.haha!