Wednesday, January 19, 2011

Header Baru

Gua dah tukar kepala blog gua dgn gambar profile gua skali. Gua tau mmg xlawa mcm header blog lu org. Tapi pedulik ape gua. Haha!


Gua sebenarnye nak cite psl gua xpuas ati dgn awek kedai mkn tempat gua lepak tadi. Terlupe pulak. Boleh lah masuk skali kat sini. Skali skale lari tajuk ape salahnye. Bukannye ade cikgu nak tanda karangan gua.


Menu yg slalu jd pilihan gua mkn kat kedai ni xlain xbukan nasi goreng dgn mee goreng la. Tapi ntah ape kena ngn gua ari ni, gua teringin lak nak mkn kueyteow tomyam. Gua pun panggil la awek yg keje kat situ.


Awek ni kira cun jgk lah dari pandangan gua. Dan bila awek cun yg dtg amik oder, gua slalunye akan buat-buat cerewet. Gua pun xtau kenapa gua cmni. Ikut perangai bapak gua mungkin. Argghh!


"neskepe ais satu" gua mula oder. Member gua oder tea o. Pastu dia oder char kueyteow.

"saya nak kueyteow tomyam. taknak pedas eh. daging xnak. udang dgn ayam je" panjang gua oder sambil gua tgk awek tu angguk-anguk. Gua hrp dia dgr la.


Agak-agak dah 1/2jam gua tunggu makanan gua pun sampai.






Lu org tau. 15 minit gua mkn sambil mencarut-carut. Berpeluh-peluh, meleleh air idung. Mujur xmasuk dlm pinggan je. Boleh buasir gua tau! Hamjadah betul!!

No comments: