Saturday, January 8, 2011

Perempuan suka dingurat

Gua pnh tanye bekas awek gua pasal ni dulu. Tu sebelum gua jd balak dia la. Time tu gua pun baru nak belajar minat kat pompuan. Gua teruna lagi. Belum ade asas-asas mengurat apatah lagi asas-asas seorg playboy.


Jawapan dia senang je. Dgn konfiden dia cakap kalau xde laki yg pandang, xpenah kena kacau dgn laki, tu maknanye pompuan tu xde daya tarikan. Aura pemikat tu xde. Maknanye ade something wrong lah dlm idup pompuan tu. Gua pikir mmg betul lah. Dah dicipta laki dan perempuan utk tertarik pada satu sama lain kan. Tapi ade jgk laki tertarik pd laki, pompuan tertarik pd pompuan. Yg ni gua nak cakap direct je. Bodoh!


Ape perasaannye bila selalu jd perhatian lelaki? Mesti bangga kan. Walau lelaki yg kacau dorg tu buruk atau tua, tp tu dah cukup utk membuktikan dorg ade value.


Jadi buat laki-laki di luar sana yg masih single, teruna dan belum berkahwin, gua sarankan lu org blaja mengurat dan beranikan diri mengurat. Kalau lu org ade minat kat mane-mane awek, lu ejas lah sampai dpt. 


Jgn pedulik kalau awek tu dah ade balak. Jgn cpt down bila sekali lu org tegur, awek tu xlayan atau buat muka lembu. Di sebalik muka lembu tu, percaye la. Dorg sebenarnye bangga dan suke lu ngorat dia. Kadang kadang dorg mengharapkan lbh lg drp lu. Cume mungkin ayat lu xcukup power, lu xcukup ensem utk tarik perhatian dorg, lu xcukup bersungguh utk dapatkan dorg. So lu kena usaha lebih skit la.


Ni pandangan gua je. Sekarang gua dgn awek lain. Hati-hati dgn awek yg lu org pilih. Gua dah kena dulu. Tapi elok juga. Dari situ gua byk blaja.
 

No comments: